Ikäsertifikaatin hakeminen

Suomen Frettiliitto myöntää 2018 vuodesta alkaen 7 vuotta täyttäneille freteille ikäsertifikaatin. Sertifikaattia voi hakea oheisella lomakkeella heti, kun fretti on täyttänyt 7 vuotta. Huomioithan, että hakemusta ei voi tehdä etukäteen, vaan sertifikaattia tulee hakea aikaisintaan fretin syntymäpäivänä. Kuolleille freteille emme myönnä uusia sertifikaatteja.

Jos sertifikaattia hakiessa fretti ei kuulu Frettiliiton rekisteriin, niin liitäthän mukaan todistuksen syntymästä (esimerkiksi passi, luovutussopimus tai terveyskortti), mistä ilmenee fretin syntymäaika, tai löytöeläin tms. tapauksissa vuosittaiset rokotukset, mistä voi päätellä fretin olevan riittävän iäkäs.

Toivomme sinun liittävän hakemukseen mahdollisimman tuoreen kuvan päivänsankarista, jotta voimme jakaa onnentoivotukset sosiaalisessa mediassa.

HUOM.! Tällä hetkellä liitteiden lisäyksessä saattaa ilmetä ongelmia  mobiililaitteilla. Mikäli et saa lisättyä liitteitä, voit toimittaa ne jälkikäteen osoitteeseen: sertifikaatti@frettiliitto.fi

• Omistajan tiedot

• Fretin tiedot

• Pudota tiedostot tähän tai
    Sallitut tiedostotyypit: jpg, png, gif, pdf, jpeg, Max. tiedoston koko: 10 MB, Max. tiedostot: 3.
      Tiedostojen enimmäismäärä on 3kpl ja enimmäiskoko per tiedosto on 10MB. Lataathan mahdollisimman hyvälaatuisen ja selkeän kuvan.
    • Sallitut tiedostotyypit: jpg, png, pdf, gif, Max. tiedoston koko: 32 MB.
      Jos sinulla on todistus fretin syntymästä, esimerkiksi passi, myyntitodistus tai sukutaulu, laita se liitteeksi.
    • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.