Suomen Frettiliiton erikoispalkinnon äänestys 2019

Suomen Frettiliitto ry on jakanut useampana vuotena erikoispalkinnon frettiharrastajille sekä frettien kanssa yhteistyötä tekeville henkilöille.

Palkinnon tarkoitus on muistuttaa sen saajaa yhteisön kiitollisuudesta osallisuudestaan frettiharrastuksen parissa.

Äänestysaikaa on pe 18.10.2019 asti ja palkinnon saaja julkaistaan Finnish Ferret Festival – näyttelyssä 26.10.2019 Manttaalitalolla Lempäälässä.

Aiempina vuosina palkinnon ovat saaneet:
2018 Eveliina Kautto
2017 Milla Poikolainen
2016 Gisle Sjöberg, Eläinklinikka Linnunmäki
2015 Saara Liiman ja Juha Wiklen
2014 Aija Kouhi
2013 Manta Pihala
2012 Marjo Partanen
2011 Emeliina Kaukolinna

Tänä vuonna on sinulla mahdollisuus vaikuttaa äänestämällä ja perustelmalla, miksi kyseisen henkilön kuuluisi saada Suomen Frettiliiton erikoispalkinto. Voit valita joko esivalituista ehdokkaista tai äänestää muuta henkilöä.

Esivalinnassa hallitus on valinnut äänestykseen ehdolle seuraavat henkilöt seuraavin perustein:

Riikka Piispa
Riikka on useiden vuosien ajan ollut aktiivinen ja toimintaa kehittävä tekijä niin Frettiliiton kuin PK-frettien toiminnassa. Hän on toiminut vahvasti frettien terveyttä edistävien asioiden parissa ja tuonut tietojaan ja kokemuksiaan julki avoimesti. Myös näyttelytoiminnan sparraus uusille tekijöille on asia, josta hänet tunnetaan. Riikka on frettitoiminnan yksi vanhimmista tukipilareista.

Susanna Hoffren
Susanna jakaa ahkerasti tietoa freteistä niin tapahtumissa kuin frettikeskusteluissa verkossa sekä jakaa tietoutta kirjoittamalla blogia. Susannalla löytyy jaksamista auttaa jokaista harrastajaa tieto- ja taitotasoon katsomatta ja pitää päänkylmänä keskusteluissa kuin keskusteluissa. Susanan asenne on aina todella positiivinen, iloinen ja kannustava.

Liisa Jalkanen
Eläinlääkärinä toimiva Liisa on hoitanut frettejä Savon alueella kymmenien vuosien ajan. Liisa on aina valmis auttamaan niin perusterveydenhuollossa kuin vaativimmissa kirurgiaa vaativissa toimenpiteissä. Hän ei ehkä ole tunnettu frettipiireissä Etelä-Suomessa, mutta pohjoisemmassa Liisa on tehnyt valtavasti työtä frettien hyvinvoinnin eteen. Moni pohjoisempana asuva on varmasti kokenut Liisan elintärkeäksi frettiensä hoidossa. Harrastajilla on kokemusta Liisan ammattitaidosta jo vuodelta 2004.

Äänestyslomake

Äänestys on päättynyt, kiitos osallistumisesta!