Suomen Frettiliiton erikoispalkinto 2017

Lauantaina 14.10.2017 Finnish Ferret Festival – näyttelyn yhteydessä jaettiin Suomen Frettiliiton oma Erikoispalkinto.

Tänä vuonna äänestys oli avoin ja yleisö sai äänestää omaa ehdokastaan. Ehdokkaita oli kahdeksan ja ääniä tuli runsaasti. Yksi henkilö sai ylitse muiden ääniä.

Kommentteja voittajasta;
”Hän on aktiivinen harrastaja joka tuntuu olevan aina valmiina toimimaan oli kyseessä sitten liiton toiminta, näyttely järjestelyt tai yleisesti muiden harrastajien auttaminen. Hän on positiivinen ja luotettava harrastaja, jonka kanssa on ilo tehdä juttuja.

Hän on tehnyt valtavan työn liiton sivujen ja graafisen ilmeen uudistamiseksi sekä luonut aktiivisen sosiaalisen median kanavan liitolle. Erityismaininta liiton sivuista, jotka nykyään toimivat loistavasti ja niistä on selkeä etsiä haluamaansa tietoa. Hän on puhaltanut liittoon uutta energiaa ja uskottavuutta. Sen lisäksi hän on tehnyt upeita kuvituksia yhdistyksille sekä mm. ollut taittamassa liiton lehteä.

On hienoa palkita tällaisia uusia aktiivisia tekijöitä, koska sellaisia liitto juuri tällä hetkellä tarvitsee. On äärettömän hienoa, että hän pyyteettömästi antaa ammattitaitoaan liiton käyttöön ajan lisäksi.”

Kiitokset äänestäjille ja onnea palkinnonsaaja Milla Poikolainen 🙂

t. Maisa / SFL ry, pj