Suomen Frettiliiton erikoispalkintoäänestys 2018

Suomen Frettiliitto ry on jakanut useampana vuotena Suomen Frettiliiton Erikoispalkinnon frettiharrastajille sekä frettien kanssa yhteistyötä tekeville henkilöille.

Palkinnon tarkoitus on muistuttaa sen saajaa yhteisön kiitollisuudesta osallisuudestaan frettiharrastuksen parissa.

Aiempina vuosina palkinnon ovat saaneet:
2017 Milla Poikolainen
2016 Gisle Sjöberg, Eläinklinikka Linnunmäki
2015 Saara Liiman ja Juha Wiklen
2014 Aija Kouhi
2014 Manta Pihala
2013 Marjo Partanen
2013 Emeliina Kaukolinna

Tänä vuonna on Sinulla mahdollisuus vaikuttaa äänestämällä ja perustelmalla, miksi kyseisen henkilön kuuluisi saada Suomen Frettiliiton Erikoispalkinto. Voit valita joko esivalituista ehdokkaista tai äänestää muuta henkilöä.

Vastausaikaa on 8.10.2018 asti ja voittaja julkaistaan Finnish Ferret Festival – näyttelyssä Toimintakeskus Kirsussa, Siilinjärvellä lauantaina 20.10.2018.

Esivalinnassa olemme valinneet äänestykseen ehdolle seuraavat henkilöt:

• Eveliina Kautto
    Aktiivisuus Keski-Suomessa, aktiivinen bloggaus sekä paneutuminen yleisesti frettien terveysongelmiin että niiden hoitoon sekä näistä tiedon jakaminen.
  • Susanna Hoffren
    Aktiivisuus frettipäivien järjestämisissä sekä yleisessä frettitoiminnassa, luonteeltaan erittäin avulias ja mukava, nopea ja asiallinen vastaamaan kysymyksiin Frettiliiton Facebook-ryhmän keskusteluissa ja osaa pitää pään kylmänä keskustelun aiheesta riippumatta. Susannan sovitteleva asenne pitää hyvää meininkiä yllä.
  • Riikka Piispa
    Vuosien pitkä aktiivisuus takana Frettiliiton ja PK-frettien toiminnan edistämisessä. Lisäksi jaksanut puurtaa useiden eri näyttelyiden järjestämisten parissa vuosia. Riikka Piispa on frettitoiminnan yksi vanhimmista tukipilareista.

Äänestyslomake

Äänestys on päättynyt. Voittaja julkaistaan Finnish Ferret Festival-näyttelyssä 20.10.2018.