Jäsenyhdistykset

Jäsenyhdistykset toimivat eripuolilla Suomea ja pyrkivät edistämään paikallista jäsentoimintaa. Yhdistyksien toimintaa on mm.  järjestää tapaamisia & tapahtumia, neuvoa ja informoida lajista kiinnostuneita sekä edistää yleisesti frettiharrastusta. Järjestettäviä tapahtumia ovat mm. erilaiset frettien lajiesittelypäivät, joukkorokotukset, jäsentapahtumat ja virkistystoiminta.

Jäsenyhdistyksen jäsenenä saat paikkakunnasta ja jäsenyhdistyksestä riippuen mm. alennuksia näyttelymaksuista, frettien rokotuksista, myytävistä tuotteista yms. Jäseneksi paikalliseen jäsenyhdistykseen voit liittyä ottamalla yhteyttä lähimpään yhdistykseen.

Pk-fretit ry

Puheenjohtaja: Riikka Lahti
Rahastonhoitaja: Sari Timgren
Nettisivut: Saara Liiman & Juha Wiklen

Jäsenet: Peter Kaseva, Tero Lindström, Salla-Serena Louhi, Wera Mecklin, Maria Thurman

PoSu Fretit ry

Puheenjohtaja: Marjo Partanen
Varapuheenjohtaja/sihteeri: Annukka Pirinen
Rahastonhoitaja: Janne Partanen

Varsinainen jäsen: Jenna Hyvärinen

Tampereen seudun fretit

Puheenjohtaja: Emeliina Kaukolinna
Varapuheenjohtaja: Miranda Kyllönen
Sihteeri: Kati Sallinen
Rahastonhoitaja: Elina Nieminen
Varsinaisjäsenet: Jasmine Pitkämäki ja Tiia Korte
Varajäsen: Pinja-Emilia Lämsä

100Fretti ry

100fretti ry on 2011 vuoden alussa perustettu Satakunnan alueen frettiyhdistys. Lisätietoja yhdistyksestä, jäseneksi liittymisestä ja freteistä Facebook ryhmästä tai mailitse! Tietoja yhdistyksen tapahtumista ilmoitetaan Facebook ryhmässämme. Uusia innokkaita jäseniä toivotaan aina mukaan yhdistyksen toimintaan.

Email: 100fretti (at) gmail.com

Facebook-ryhmä ›

Varsinais-Suomen Fretit ry

Varsinais-Suomen Fretit ry on vuonna 2003 perustettu yhdistys, jonka tarkoituksena on edistää ja kehittää frettiharrastusta Varsinais-Suomen alueella. Yhdistyksen kautta saa myös tietoa freteistä, apua ongelmatilanteissa frettien kanssa, tietoa asiantuntevista kasvattajista jne. Yhdistys tiedottaa tapahtumista pääasiassa Facebook-ryhmässään. Tervetuloa kaikki fretinomistajat tai freteistä kiinnostuneet mukaan tapaamisiin ja järjestämiimme tapahtumiin. Olemme aktiivinen ja mukava porukka johon uusienkin on mukava tutustua. Autamme mielellämme fretteihin liittyvissä kysymyksissä sekä tuomme mielellämme frettiä tutuksi lemmikkinä. Jäseneksi liittymisestä löytyy tietoa kotisivuiltamme sekä ottamalla yhteyttä sähköpostitse.

Email: vsfretit (at) gmail.com

Facebook-ryhmä ›