Jäsenyhdistykset

Suomen Frettiliiton jäsenyhdistykset eri puolilla Suomea

Jäsenyhdistykset toimivat eripuolilla Suomea ja pyrkivät edistämään paikallista jäsentoimintaa. Yhdistyksien toimintaa on mm.  järjestää tapaamisia & tapahtumia, neuvoa ja informoida lajista kiinnostuneita sekä edistää yleisesti frettiharrastusta. Järjestettäviä tapahtumia ovat mm. erilaiset frettien lajiesittelypäivät, joukkorokotukset, jäsentapahtumat ja virkistystoiminta.

Jäsenyhdistyksen jäsenenä saat paikkakunnasta ja jäsenyhdistyksestä riippuen mm. alennuksia näyttelymaksuista, frettien rokotuksista, myytävistä tuotteista yms. Jäseneksi paikalliseen jäsenyhdistykseen voit liittyä ottamalla yhteyttä lähimpään yhdistykseen.

Pk-fretit ry

Puheenjohtaja: Riikka Piispa
Rahastonhoitaja: Sari Timgren

Jäsenet: Maisa Thurman, Hanna Heinonen, Henna Hiltunen, Milla Poikolainen, Salla-Serena Louhi, Wera Mecklin, Merili Sõrmus

Siirry sivustolle ›

Tampereen seudun fretit

Puheenjohtaja: Miranda Kyllönen
Varapuheenjohtaja: Jasmine Pitkämäki
Sihteeri: Emeliina Kaukolinna
Rahastonhoitaja: Elina Nieminen
Varsinaisjäsenet: Pinja-Emilia Lämsä ja Tiia Korte

Siirry sivustolle ›

100Fretti ry

100fretti ry on lopettanut toimintansa.

Keski-Maan Fretit ry

Puheenjohtaja: Eveliina Kautto
Varapuheenjohtaja ja sihteeri: Riitta Hyttinen

Tuomme yhteen frettiharrastajia, jaamme tietoa freteistä ja järjestämme tapahtumia. Käy katsomassa Facebook sivuiltamme lisää ja liity rohkeasti meihin!

Facebook-ryhmä