Näyttelyt

Finnish Ferret Festival 2018

Suomen Frettiliitto ry täyttää tänä vuonna kymmenen vuotta, joten tämän vuoden Finnish Ferret Festival järjestetään juhlateemalla. Näyttelyn jälkeen lauantaina juhlistamme Frettiliiton juhlavuotta illanistujaisten merkeissä.

Suomen Frettiliitto ry:n näyttelyissä tuomareina toimivat SFL ry:n hyväksymät tuomarit ja näin ollen arvosteluperusteet ovat SFL ry:n frettistandardin mukaiset. Finnish Ferret Festival on kaikille avoin kansainvälinen näyttely.
Tuomareina toimivat Nelli Elo ja Maisa Thurman.

Toimintakeskus Kirsu
Kumpusentie 304, 71800 Siilinjärvi

Yöpyminen

Näyttelypaikalla on pitkämatkalaisilla mahdollisuus yöpyä koko viikonlopun ajan. Paikalle voi saapua perjantaina klo 14.00 ja viipyä voi sunnuntaihin klo 12 saakka. Toimintakeskus Kirsussa on yöpymismahdollisuus 40 hengelle sekä uusitut saunatilat. Peitot, tyynyt ja lakanat tulee tuoda mukana.

Hinta yöpymiselle:
Yksi yö 15€
Koko viikonloppu 20€
Hinta sisältää aamupalan lauantaina. Ilmoittautumiset: nayttely@frettiliitto.fi

Saapuminen

Näyttelypaikalle on matkaa Siilinjärveltä n. 5km joten jos saavut julkisilla kulkuneuvoilla, ilmoitathan järjestäjälle jotta voimme noutaa sinut näyttelypaikalle. Lähellä ei ole kauppoja tai ruokapaikkoja, paikanpäällä tarjoillaan aamupala lauantaina hintaan 3€, lounas 5€ sekä paikalta on ostettavissa koko päivän pientä suolaista ja makeaa purtavaa sekä juotavaa.

Ilmoittautuminen avataan: 01.07.2018
Mukaan mahtuu ensimmäiset 70 frettiä.

Ilmoittautumishinnat 01.07.2018- 31.08.2018

SFL ry:n rekisteriin rekisteröityjen frettien hinnat:
Saman omistajan ensimäinen fretti: 15 €
Seuraavat: 10 €/ fretti

Rekisteröimättömien frettien hinnat:
Saman omistajan ensimmäinen fretti: 20 €
Seuraavat: 15 €/ fretti

Ilmoittautuminen päättyy 31.08.2018

Näyttelyilmoittautuminen avautuu tiistaina 3.7.2018 klo 18.00. Ennen ilmoittautumisen alkua linkki ei toimi.

Ilmoittaudu tästä ›

Menneiden näyttelyiden tulokset